האבא של הכלה: "בלשון שאינה רפואית-רואים ניסים"

    נשאל האם הכלה משוחחת על התאונה וזוכרת את פרטי האירוע והשיב כי בתו ישנה בזמן שאירעה התאונה, אך בני המשפחה מספרים לה אט אט את המאורעות שעברו עליה. על התאונה הקשה, ועל הניסים שבזכותם היא נשארה בחיים
    יוסי צלניקר 1 Comment on האבא של הכלה: "בלשון שאינה רפואית-רואים ניסים"

    על החתונה: "מתאר לעצמי שהיא אינה רוצה להתחתן כאשר היא על כסא על גלגלים או על מיטת בית החולים" • קורא לכל עם ישראל להמשיך בתפילות ובקבלות לזכותה ולרפואתה • מבקש: "לקיים מצוות עם נשמה"

    נשאל האם הכלה משוחחת על התאונה וזוכרת את פרטי האירוע והשיב כי בתו ישנה בזמן שאירעה התאונה, אך בני המשפחה מספרים לה אט אט את המאורעות שעברו עליה. על התאונה הקשה, ועל הניסים שבזכותם היא נשארה בחיים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אברהם יצחק שפרלינג, אבי הכלה שהתעוררה באורח נס לאחר שנפצעה קשה בתאונת האוטובוס המחרידה בשבוע שעבר, סיפר בראיון מרגש על הנס שהתרחש לבתו בתכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו.

    "ראשית אני רוצה להודות לכל המאזינים שמתפללים ומתחזקים בשמירת תורה ומצוות לרפואתה של בתי היקרה." פתח האב הנרגש את דבריו. "אין לי ספק שבזכות זה רואים תוצאות."

    בחסדי שמים • הכלה שנפצעה שבה להכרה ושוחחה עם משפחתה

    הרב שפרלינג סיפר, כי בערב שבת ערכו הרופאים ניתוח, "ואמרו שהיד נרפאת במהירות מעל למשוער."

    אמנם הרופא אינו יכול לומר זאת, אבל אני בהחלט יכול להגיד "בלשון שאינה רפואית-רואים ניסים" הוסיף האב

    האב סיפר כי "בשבת הורידו את ההרדמה ומיד במוצאי השבת היא התעוררה לחלוטין והבוקר כבר בירכה ברכות השחר.כעת ב"ה היא משוחחת עם הסובבים אותה"

    האב קורא לכלל ישראל להמשיך להתחזק במצוות ומוסיף "את המצוות שכבר מקיימים, נקיים עם נשמה, נביא את הגאולה על ידי איכות המצוות שאנחנו כבר מקיימים".

    האב נשאל האם הכלה משוחחת על התאונה וזוכרת את פרטי האירוע והשיב כי בתו ישנה בזמן שאירעה התאונה, אך בני המשפחה מספרים לה אט אט את המאורעות שעברו עליה. על התאונה הקשה, ועל הניסים שבזכותם היא נשארה בחיים.

    לגבי החתונה שבינתיים נדחתה הוסיף הרב שפרלינג, כרגע אנחנו לא מדברים איתה על זה מכיוון שאני מתאר לעצמי שהיא אינה רוצה להתחתן כאשר היא על כסא על גלגלים או על מיטת בית החולים.

    האב קורא לכל עם ישראל להמשיך בתפילות ובקבלות לזכותה ולרפואתה של הבת שתחי'.



    1 תגובות

    מיין תגובות